5 Tips about ماگ فانتزی You Can Use Today

Wiki Article

علاوه‌ بر نوشیدنی‌ های گرم، شما می‌توانید سوپ و غذا های مایع دیگر را نیز در تراول ماگ نگهداری کنید، از آنجایی ‌که نام این نوع محفظه ها تراول ماگ می‌باشد، شاید بسیار شما تصور کنید که اندازه آن‌ ها به اندازه یک لیوان معمولی است، اما این محصولات معمولا گنجایشی بیشتر از یک لیوان معمولی دارند و می‌توانند تا حدود دو لیوان مایع را در خودشان جای دهند، البته تراول ماگ ها نیز درست مانند فلاسک چای معمولی در اندازه‌ های گوناگون و متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند.

تفاوت بین فنجان قهوه و ماگ قهوه در چیست؟ ماگ قهوه معمولا به یک ظرف بزرگ اطلاق می‌شود که شامل یک دسته است. با این حال، این اصطلاح به طور دقیق تعریف نشده است. برای مثال، ماگ‌های بزرگ قهوه با درب که برای استفاده در رفت و آمد یا مسافرت در نظر گرفته شده اند، بسته به نوع ساخت، ممکن است لیوان یا فنجان نامیده شوند.

ماگ یا لیوان سرامیکی نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه هستند که روکشی از جنس سرامیک در انها وجود دارد .

 ماگ قهوه شاید بتواند زیباترین هدیه ای باشد که به خود و عزیزانت میدهید

فاکتور زیبایی، دوام، و اندازه در محصولات ارائه ‌شده توسط خانه شکلاتی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

۲۰ مدل مجسمه دکوراتیو اسب

برخی افراد ماگ فانتزی را به عنوان یک وسیله تزئینی در دکوراسیون منزل و برخی دیگر برای موارد دیگری همچون نوشیدن قهوه مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند. به دلایل متعددی ماگ فانتزی همیشه پرطرفدار بوده و با اهداف گوناگونی آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند.

در اینستاگرام همراه ما باشید و از جدید ترین محصولات و تخفیف ها با خبر شوید.

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله مودز و لینک مستقیم بلا مانع است.

کادینر، دنیای استیکر و برچسب لپ‌تاپ و گوشی هست، شما توی کادینر خیلی راحت می‌تونید از بین صدها طرح موجود استیکرهای مد نظر خودتون رو انتخاب کنید و خیلی زود تحویلشون بگیرید.

ماگ طرح یونیکورنماگ سرامیکی طرح یونیکورن . این ماگ برای دوست دارن طرح یونیکورن است . این ماگ برخلاف ماگ های دیگر فروشگاه ما .

همچنین برای هدیه سازمانی نیز می توانید از تنوع بالا ماگ های ما انتخاب کنید.

یکی از جدیدترین مدل‌ ماگ‌ها، ماگ هیترداره. این ماگ یه پایه داره که نقش شارژ کردن ماگ رو اجرا می‌کنه.

ارسال سریع ??????? ????? : تمام سفارشات شما همان روز یا یک روز بعد از ثبت سفارش و پرداخت و در بعضی شرایط به دلیل تعداد سفارشات زیاد و محدودیت شرکت های پستی دو روز کاری بعد ارسال میشود.

Report this wiki page